sábado, 12 de noviembre de 2016

            CREACIÓ DE LOGO
Hola nois i noies, avui us ensenyare a com crear el vostre propi logo. Jo he utilitzat el programa Inskape que serveix per a crear logos i la veritat és que funciona molt bé. El meu logo son dues cares i un nom entremig que en aquest cas es el nom d'una empressa.

Primer de tot vaig agafar un tipus de lletra, en aquest cas agafeu el tipus de lletra que os agradi a vosaltres. Quan tens el tipus de lletra escrius el que vulguis posar i després, pots canviarla de tamany i posar-hi tot els colors que t'agradin.
Una vegada fet aixó pots decorala o sino posar-li accesoris com he fet jo. Per exemple, jo vaig posar-hi dues rodones i les vaig colorejar amb groc després vaig posar-hi dues rodones però més petites per a que fossin els ulls i les vaig disminuir per a que conjuguessin amb el groc . Despres vaig dibuixar una ratlla i una altre a sobre i quan fas la seva unió ho pots omplir amb color negre o bé amb vermell depen el que t'agradi més. Llavors pots posar una altre cara amb diferent aspecte, jo he posat cabells a les cares, pots fer ratlles negres molt fines canvian el seu gruix i una vegada fet aixó finaltizem i guardem.


No hay comentarios:

Publicar un comentario